BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 31. mars 2009

Hmm

Mye har skjedd siden sist egentlig. Men jeg har ikke helt energi til å skrive det ned.

I morgen skal jeg til legen igjen, så jeg må opp kl 9. Klarer vel det fint tenker jeg. Også må jeg huske på å ta med resepten på Maxalt, har bare 1 pille igjen. Zomig nesesprayen virker ikke like bra som de, så jeg foretrekker dem egentlig. Men men. Får bare hente nye piller. Og plukke opp en pakke til med Cipralex, jeg fikk bare halvparten sist gang.

Egentlig skal jeg sove nå. Men jeg sov så dårlig i natt som var, så jeg sovnet på dagen. Er ikke så veldig trøtt enda. Og har veldig tankekjør. Så jeg kommer vel til å ta en Atarax etterpå og prøve å sove.

Ja. Det var vel det for nå tenker jeg. Har sikkert mer å skrive om i morgen.

1 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Håper timen hos legen var overlevbar...
Jeg synes også Maxalt fungerer mye bedre på migrena mi enn hva Zomig gjør... Men jeg har bare prøvd tablett for av Zomig da... Siden jeg hater all type av nesespray... Får nesten panikk...

Håper hjernen din kan få en pause fra tankekjøret ditt.... Blir så sliten av å aldri få "fri"...
klem=)