BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag 28. mars 2009

Mjuu ^^

I dag blir en bra dag tror jeg. Er hjemme og er nettopp ferdig med å rydde rommet mitt og sånn. Ser pent ut her nå, om enn litt rart lys pga lyset ute. Men lukker jeg for persiennene så blir det sikkert nydelig ^^

Ojoj, avbrudd i bloggingen, skulle sminke Mariann :p Lett sotet med brune toner, ikke noe veldig mørkt eller noenting.

Lurer på hva jeg skal gjøre med meg selv i kveld, håret ser fælt ut uansett hva jeg gjør, så jeg har bare satt det opp i en knute. Sminke er...vel, brynene er helt ok, samme med huden, men jeg har ikke ork til å sitte å dille med øyenskygge og sånn. Jeg ser helt ok ut tror jeg, så jeg orker bare ikke.. er så giddaslaus for tiden. Men men, sånn kan det gå. Remi blir seende bra ut i dag hvertfall ^^

Nei, da får jeg egentlig slutte av her, kommer sikkert mer i morgen.

0 kommentarer: