BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

søndag 8. mars 2009

Diagnoser, medisiner, og drittogmøkk

Akkurat nå, så har jeg bare lyst til å gå ut i snøen, legge meg ned, og bli der. The reason? Jeg har av en eller annen grunn helt syk angst for å dra til legen i morgen. Det er så mye jeg må si til henne, og jeg er helt utslitt etter å ha forklart ting til folk denne uka her, så bare tanken på å repetere alt pluss litt til er ganske bad.

Let's do the list thing.
1) Migrene - det har plaget meg mye i det siste, og jeg har ALLTID vondt i hodet, uansett. Gjerne veldig vondt og. Jeg vil ha medisiner, men hun vil ikke sette meg på noe. Jeg aner ikke hvordan jeg skal overtale henne heller.
2) Minipiller - jeg hater dem. Jeg blør alt for ofte, og alt for lenge, det ødelegger sexlivet og sexlysten, for jeg er konstant redd for å begynne å blø during the act. Jeg vil bytte, hun vil ikke la meg bytte pga migrene.
3) NAV - jeg trenger legeerklæringer fra henne.
4) Diagnosene fra psykologen - informere henne om alt det. Nå aner jeg ikke om psykologen vil sette meg på anti depresiva eller ikke enda, men han kan jo ikke skrive det ut, det må vel hun, så jeg er nødt til å snakke med henne om dette.

Det som suger er at selv om jeg hadde gitt henne et ark med dette på, så snakker hun det gjerne vekk. Greit, hun vet kanskje best, men jeg kjenner kroppen min, og jeg er for sliten psykisk til all dritten med migrene og minipiller. Jeg vil ha noe for migrene og hodepine, for normale smertestillende virker ikke godt nok i det hele tatt. De demper ikke alt, og virker bare i en halvtimes tid. Og jeg er dritt lei av ødelagt sexliv og minst 2 uker med blødninger i mnd.

FAEN!

0 kommentarer: