BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 10. mars 2009

Yoga ftw

Jeg er sliten. Sove snart, kanskje jeg tilogmed får sove godt i natt. Reason? Hovedsakelig yoga.

Anyways, vi starter med begynnelsen. Jeg kom meg opp i dag tidlig kl 9, og drasset meg til legen. Hun vil ikke bytte minipillene mine, men jeg fikk migrene medisin. Nesespray og piller. Og en liten notis blokk dingseting jeg skal skrive opp når jeg har anfall i. Så da håper jeg at jeg husker det, jeg er ikke så flink til å skrive ned ting annet enn online, og det hender jeg glemmer det da og. Anywho, jeg dro hjem igjen, gikk på butikken, kjøpte lunch og frukt til smoothies i morgen. Jeg har skåret opp en halv honningmelon, men mangoen må ligge et par dager før den er moden. Så da prøver jeg med pærer i stedet, vi har noen skikkelig gode noen hjemme. I tillegg sa mamma at vi kunne kjøpe sånne store sekker med frossen frukt og bær. Bær er ok, men jeg er skeptisk på frukten, jeg liker ikke banan....correction, I despise it. Så hvis det er banan i, så vil jeg ikke ha. Men men, jeg finner ut av det.

Sovnet når jeg kom hjem også *flire* Men jeg kom meg opp, og ble hentet av Remi. Han tok sin første tatovering i dag, og han ble kjempefornøyd :D Kommer sikkert bilde på Facebook etterhvert.

Dro videre fra House of Pain til Majorstua. Prøvetime på Yoga for alle, sammen med Tuva. I have to say, jeg ble kjempefornøyd. Det var hardt, og dette er bare nivå 1 :p Men så har jeg ikke trent siden i høst og er kjempestiv og sånn da. Følelsen jeg får når jeg driver med yoga er ubeskrivelig. Endorfinene fjerner depresjonene og tankene, jeg blir fokusert, det brenner og strekker så godt i kroppen. Den første halvtimen var helt jævlig, jeg var så stiv at det skulle ikke vært lov engang. Men det ble bedre etterhvert. Gleder meg masse til neste gang allerede. Avspenningen fjerner stresset og angsten, det er digg. Ikke det at angsten kom tilbake på banen på veien hjem (hva er det med at det alltid skal sette seg et tonn store, feite negere der jeg sitter, sånn at jeg ikke tør puste engang?), men det får være. Spiste litt når jeg kom hjem. Også munchet jeg i meg den siste italienske sjokoladeisen. Shouldn't have done that but....it's gone now, it can't haunt me anymore.

Nå skal jeg egentlig sove. Men jeg driver å ser på Darker than Black, det er spennende. Men så er det sånn teit grense! Etter å ha sett mellom 50 og 70 minutter, så må man vente i 50 minutter før man får se mer >_< KUUUU! Så dilemmaet er: Vente og se et par episoder til, eller se litt mer på thinspos på YouTube og legge meg? Desicions desicions.

0 kommentarer: