BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 11. mars 2009

Mrrh

Psykologen igjen i morgen. Flere ark og spørsmål. Men men, jeg prøver å ikke tenke for mye på det.

I går ble ikke helt som jeg ville, og jeg klarer ikke helt slutte å tenke på det. Medisinen sluttet å fungere uten å ha fjernet all hodepinen, og etterhvert ble den værre, så jeg tror jeg fikk tilbakefall. Får prøve en pille neste gang. Men jeg ble helt susete i hodet av den teite sprayen også. Så når Remi kom å hentet meg var jeg trøtt, susete og smådopa. Jeg som hadde tenkt til å sniffe godt og gi ham en litt mer privat gave :( Men neida, dopa ned, trøtt som faen, støl i halve kroppen, og mensen. Flotte greier...jeg blødde hele sist uke liksom, jeg trodde det var nok jeg nå. I tillegg ble jeg deppa fordi jeg følte at jeg hadde ødelagt hele bursdagen hans. Nydelig... Men, Remi er Remi, han ba meg holde kjeft, sa han elsket meg, kysset meg på pannen, og la seg inntil meg for å sove. Søting <3

I dag har jeg og Selin lagd mat til gutta, men kyllingen ble kald fordi de var treige >_< lol. Nå sitter jeg hjemme og nerder med en lvl 21 huntard. Phun.

0 kommentarer: