BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 5. mars 2009

Body body bodyimage

Jeg var så glad her om dagen når jeg gikk på vekta.. Nå er humøret litt nede igjen. Jeg har hatt ukontrollerbare spiseurges i det siste. Herregud....som i dag. Jeg fikk ikke spist noenting nede hos Remi, og hadde kramper i magen av sult når jeg kom hjem. Så jeg lagde pasta, og spiste nok for 2 personer. Så lagde søstra mi milkshake, så jeg drakk et stort glass. Også spiste jeg 8 flatbrød med smør... jeg var så mett at jeg følte meg kvalm, spesielt etter milkshaken. Hadde jeg vært alene hjemme hadde jeg sikkert løpt rett på do for å få det ut igjen. Jeg føler meg litt bedre nå, men det har tatt en stund.

Egentlig skulle jeg ha blitt med Tuva på yoga i dag. Eller, bli med dit, se om jeg kunne få en "prøvetime", og kanskje melde meg på. Har snakket litt med mamma, hun sa ikke helt ja, men jeg får prøve videre. Jeg vil drive med yoga igjen. Kroppen min er så ekkel etter jeg sluttet for et halvt år siden. Jeg er så stiv, og jeg har mye mer vondt i skuldre og nakke. Også er jeg flabby i steden for litt tonet... det suger! Men jeg fikk ikke dratt >-< Surr og dill, men men. Får dra på mandag!

Nå sitter jeg og glor på thinspos på YouTube, moo moo...

0 kommentarer: