BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 27. mars 2009

Fridays

Ja...fredag da. What to do I wonder. Remi har planlagt at vi skal gæime litt, noe jeg er helt med på men. Jeg har lyst til å dra ned til Remi egentlig. I miss him. Anywho, Selin har dratt avgårde til Trondheim (den lille heldiggrisen), mens jeg sitter igjen her i Oslo og aner ikke hva jeg skal finne på. Egentlig er helgen ganske booket bortsett fra i dag, i kveld, og dagen og natten i morgen. Dvs, lørdag kveld skal familien + Remi + kjæresten til Mariann spise middag på Big Horn for å feire Marianns 18årsdag, og litt Remis 23årsdag. Gleder meg, håper jeg finner tilbake matlysten min før det. Søndag er det familieselskap her hjemme >_< Herregud. Jeg kan ikke akkurat unngå det helt heller, familien blir jo overlykkelig hver gang jeg dukker opp, de forventer faktisk at jeg ikke kommer, så jeg kommer på trass, også smiler de og snakker med meg, også hører jeg ikke noe mer fra dem før neste gang :p

Ja, matlyst ja. Den har ikke akkurat kommet tilbake heller. Jeg spiste nesten en bolle tomatsuppe til lunsj i går, men ble kvalm og måtte slutte. Så prøvde jeg meg på litt lasagne til middag, trøkket det i meg, men det var bare så vidt det ikke kom opp igjen. Stappet også i meg et ostesmørbrød før jeg la meg, magen lagde så mye lyd, men sultfølelsen kjente jeg ikke. Får se hvordan det blir i dag. Jeg har bare drukket litt hittil. Og tatt Cipralexen min. Føler meg ikke sulten, men likevel går jeg gjennom skuffer og skap og fryser og alt for å se hva vi har. Det er ikke noe mer enn det vi hadde i går, men... jeg går alltid gjennom skuffer og skap minst en gang i timen. Tvangshandling ftw...

0 kommentarer: