BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 10. mars 2009

Auauau nok en gang

Jeg er så STØL! Herregud...klarer så vidt å gå :p Rompa er vond, og skuldrene er helvetessoner. Blir sikkert værre i morgen før det blir bedre. Men men, det er godt i lengden tenker jeg.

Jeg hadde et migreneanfall for litt siden. Så da prøvde jeg den sprayen. Den har begynt å virke ganske ok, sitter fremdeles å venter på at den skal funke litt mer men. Uff, når det kommer med snørr og sånn (ekkelt, jeg vet) ned i svelget og bakerst på tungen, så smaker det utrolig ekkelt. Skikkelig kjemikaliesmak >_< eeeew. Som om jeg har tygget en pinex! Men men, så lenge det virker så, piller kan gi meg magesår, så spray er bedre selv om jeg liker piller best :p Vet jeg burde legge ned laptopen men... orker ikke å bare stirre i veggen, for da kommer tankene. Jeg vil ikke ha tankene.

Sånn på en litt mer happy note: Remi ble 23 i dag :D Yaaay! Håper på at han kommer på msn eller noe senere, eller at han kanskje henter meg ^^

Ja, da var det litt mindre happy.. han fikk en inbox message fra eksen sin. Men han var så flink, han kopierte den og sendte den til meg, og samme med svaret sitt. Det var jo bare en bursdagsmelding. Og det er bare jeg som reagerer på ting i den, og jeg er ikke til å høre på i den saken så. Anyways, han svarte bare "Takker ^^", og har ikke fått noe tilbake så vidt jeg vet. I iz gonna trust him to be honest if he does. So there!

1 kommentarer:

Selin sa...

jeg tror alt kommer til å ordne seg jeg trude ^^ syntes du er kjempe flink, så det så tenk ;) *klemme*