BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 19. mars 2009

Omgzdjeezwhatever?

Jeg er lei av overskrifter, so whatever. Let me tell you about my day and my day to come!

I dag har vært en god dag. Jeg dro til Tuva i går kveld og sov over, så drasset vi med oss Ane og dro på harrytur til Sverige. Det var phunphun, vi ble ikke stoppet i tollen, og jeg har nå et brett cola og 3 bokser med Capri Sonne! Niklas var snill og hentet meg på Fjellhamar og hjalp til å bære opp til mamma og pappa (thank god), før vi dro ned til ham og lagde tacopizza med gjengen <3 Men poff, der ringte Remi og sa "de israelske kollegaene mine invtiterer oss med på middag, være med?", så jeg hoppet av gårde. Og hvor endte vi opp? På Big Horn! Yayes! Jeg har derfor spist så mye i dag at jeg fremdeles er mett og tror jeg skal sprekke. Nå sitter jeg å hører på Voltaire - BRAINS! *flire*

Så var det dagen i morgen da. Jeg skal til Manillusion på formiddagen en gang før jeg drar til psykologen (time halv 4). Så drar jeg rett derfra til photoshoot med Fetish Divas ^^ Gleder meg. Håper på å kunne kjøre ett litt corporate fetish vampire konsept, men jeg får se hva jeg får av klær jeg skal låne hos Lise :D Det er så bestest! Så da håper jeg på grisefine bilder med et konsept tusen andre ikke har fra før! *krysse fingrene* Eneste som suger er at jeg har 2cm ettervekst, og alt for lang pannelugg osv >_< Men men, prøve å ignorere det og style håret så det ikke syns så godt.

Nå skal jeg egentlig bare se en episode med ett eller annet og legge meg, sånn før jeg begynner å skrive negative ting også.

Natters!

0 kommentarer: