BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 1. april 2009

Thingie

Tenkte denne kanskje var litt morsom for folk å se. Hvis jeg klarer å fullføre den da >_<>

Når du har blitt tagget, er det meningen at du skal skrive ned 25 ting, fakta om deg selv. Til slutt skal du velge 5 av dine venner som du tagger. Du må tagge den personen som tagget deg. Dersom jeg har tagget deg, er det fordi jeg er interessert i å vite mer om deg
.

1. Jeg er egentlig bare veldig sjenert, ikke arrogant.
2. Jeg tilbringer alt for mye tid foran laptopen pga arbeidsløshet, selv når jeg har migrene
3. Jeg har alltid hatt lyst på et drøss av tatoveringer. Got three so far.
4. Jeg mikser norsk og engelsk konstant, både skriftlig og muntlig.
5. Rommet mitt er en shade lysere enn blodrødt. It makes me calm.

6. Jeg skulle ønske jeg var kjemperik. Jeg elsker dyre ting.
7. Jeg vil ha en fyllepenn å skrive med, det blir så pent.
8. Jeg tar for mye smertestillende generelt.
9. Jeg har ikke kuttet meg på et par måneder, men har fremdeles urges.
10. Coke-addict. Brusen altså. Damned liquid calories.

11. Jeg hater løstsittende klær. Hvorfor se større ut enn det du er?
12. Jeg har vært ekstremt lat med utseendet mitt i det siste. Orker ikke pynte meg så mye lenger.
13. Jeg har en tendens til å tro at ingen unntatt Remi og Selin liker meg.
14. Jeg har to store bokhyller på rommet mitt, de er smekkfulle, og jeg vil likevel ha MANGE fler bøker
15. Jeg har ikke kjøpt en cd på minst 6 år

16. Jeg tør ikke snakke med folk, eller møte folk. Og det plager meg. For jeg vil så gjerne.
17. Jeg elsker puslespill, men har ikke tålmodighet eller plass til det for tiden :(
18. Jeg er paranoid ang eksen til kjæresten. Med god grunn, men alt for ekstremt.
19. Jeg eier ikke matlyst for tiden. Det er ingenting som virker apetittvekkende.
20. Jeg suger til å skrive positive ting i sånne her lister

21. Jeg skal prøve å begynne på skole igjen snart
22. Jeg er smart. Veldig smart. Men hjernen min er nok litt "rusten" etter å ha vært inaktiv en god stund
23. Jeg samler på navleloen til kjæresten min. Jeg får det ikke selv, og syns det er superfascinerende.
24. Jeg er livredd for å dø. Til den grad at noen ganger tør jeg ikke sove eller bevege på meg i frykt for at jeg skal dø
25. Jeg vil for tiden egentlig ha mer piller. Jeg vil sveve på en sky, ikke tenke på noen verdens ting. Så nå skal jeg ta Atarax og sove. Det er ingen som følger med eller kommenterer her likevel.

4 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Jeg leser bloggen din jeg... Bare ikke noe flink til å kommentere:s sorry... skal prøve å skjerpe meg....

Klem fra Linn Jeanette

Eline sa...

Jeg leser :) Og kommenterer når jeg finner på noe å skrive :P

Caralina sa...

Hehe, det går bra, hadde bare en veldig dårlig kveld når jeg skrev det. Føler meg veldig ensom for tiden, for jeg er for skjenert til å bli kjent ordentlig med nye mennesker >_<

Kaja sa...

Jeg og!