BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag 4. april 2009

Lonely once again

I dag gikk heller ikke som det skulle. Planen min var å møte Karine i byen og drikke kaffe, så dra hjem, fikse meg, og spise middag med Remi i byen. Men når vi våknet i dag var klokka allerede 2, og plutselig sa moren til Remi at det var 40 årslag for Sindre i dag, så vi måtte dit. Jeg har menssmerter og er svimmel, pluss at jeg har en dårlig dag anyways, så jeg ble ikke med. Selvfølgelig ble jo da både kaffe og middag avlyst. Jeg rekker heller ingen bursdagsfest. Remi og moren hans kommer nok ikke hjem før mellom 6 og 8, og de har ikke lagt igjen nøkler.

Once again, I'm lonely. Og lei meg. Jeg er lei av at alt blir avlyst av diverse grunner. Nå hadde jeg liksom bestemt meg for at jeg skulle klare å gjøre noe sosialt denne helgen, selv om jeg egentlig ikke har energi til det, også går det i vasken. Det er ikke en god følelse..

0 kommentarer: