BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 3. april 2009

Great..

Dette ble bare en dustedag... Alle planene mine gikk i vasken pga bivirkninger. Vært kvalm, svimmel og jævlig i hele dag. Remi kom og hentet meg etter jobb, og jeg har sittet ved datamaskinen og spilt ca siden jeg kom. Og hva han har gjort? Vel, det samme som han gjør nå. Sover. Sover, sover og sover. Jeg skjønner ikke at et menneske kan sove så mye. Jeg vet han jobber og at han blir sliten, men andre mennesker som gjør samme eller mer krevende jobb enn ham klarer da i det minste å holde seg våken, hvertfall litt. Men neida. Siden vi gikk inn på rommet har han sovet. For noen virker det kanskje ikke så mye som en big deal, og noen vil kanskje kalle meg egoistisk, men jeg har allerede hatt en dårlig dag, og hadde håpet på litt kos og trøst. Jeg får ingen av delene. At all. Alt jeg får er en endeløs tid med snorking. Og han kommer til å sove hele natta gjennom. Og det er ikke snakk om at han kommer til å våkne tidlig heller. Han kommer til å ligge der til jeg og moren hans sparker ham ut av senga. I just don't get it..

Og jeg er ensom...faen heller...jeg som overbeviste meg selv om at jeg ikke skulle grine i dag...

1 kommentarer:

Linn Jeanette sa...

Sender en oppmuntrings-klem jeg=)
Håper dagen din i dag blir bedre enn den i går...