BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 23. april 2009

I got a pocket full of sunshine

Neida, jeg bare ljuger. Men det er sol ute. Som vanlig får jeg ikke realisert alle planene mine i dag, for jeg forsov meg og rakk ikke NAV. Noe som egentlig bare er bra syns jeg, hater å måtte snakke med dem, selv om jeg må. Så da sier vi nok en gang: Vi tar det i morgen.

Men sånn ellers i dag, så har jeg litt planer. Det som er litt teit er at mobilen min er tom for strøm. Totalt. Den går nok ut snart. Og Remi husket ikke å legge igjen ladekabelen, og jeg har glemt min hjemme. ANYWAYS! Jeg skal til byen når jeg er ferdig med å skrive dette her. Hente ny Cipralex og Atarax. Så skal jeg hjemom å hente litt søte klær og LADEKABEL og litt sånn, og så skal jeg ned til Remi igjen. Vi har middagsplaner av noe slag siden moren hans er bortevekk til i morgen. So I'm hoping for a good day.

Sånn ellers så har det skjedd litt ting i det siste. Jeg har vært flink og tatt blodprøve, det var ikke så vondt, men jeg syns fremdeles hele opplevelsen er helt forjævlig. Glad jeg hadde med meg Selin. Men dette er bare barnemat i forhold til det andre jeg har å tenke på nå. Grunnen til at jeg virkelig må til NAV, er at jeg er nødt til å flytte hjemmefra i løpet av våren. Psykologen mener det er best for meg og psyken min å bo alene, være selvstendig, all that shit. Så jeg må finne meg en liten hybel eller kjellerleilighet, og få NAV til å gi meg penger til det siden jeg ikke klarer jobbe for tiden. Jeg SKAL begynne skole til januar har jeg bestemt, og jeg klarer ikke jobbe samtidig, eller før. Sånn er det bare. Og psykologen er enig, jeg skal fokusere på skole, så får NAV værsågod å gi meg pengene jeg fortjener i mellomtiden til jeg har bedre utdannelse/er friskere og kan ta meg en jobb som passer meg, helsa mi og psyken min.

Anyways, jeg får vel tusle avgårde om 10 minutter eller noe sånt. Så.

Tadah.

0 kommentarer: