BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 13. april 2009

*napp*

Hvor Ærlig Klarer Du Egentlig Å Være?

1. Hva har du under buksa di akkuratt nå? - Truse?
2. Helt ærlig, når dusjet du sist? - På lørdag, men jeg skal i badekaret snart
3. Hva har du i venstre bukselomme akkuratt nå? - Lommerusk
4. Hva var den siste setningen du sa? - "Skal ikke du legge deg snart?"
5. Pusset du tennene idag tidelig? - Tidlig og tidlig. Men ja, når jeg sto opp
6. Skylder du noen penger? - Ikke som jeg vet
8. Har du noen gang latet som om du var full? - No -.-
9. Hva putta du i kjeften sist? - Taco
10. Hvem er du mest glad i for tiden? - Selin og Remi og Eline
11. Hvem betyr mest for deg i hele verden? - Sånn generelt sett er det egentlig mormor, det er noe helt spesielt
12. Hvem var den siste du kranglet med? - Remi
13. Hvem er den største nerden du vet om? - Meg selv
14. Har du noen fetisj? - Jepp, men hva det er kan du lure på
15. Hva tenner du mest på? - Egentlig er jeg ikke helt sikker, tro det eller ei
16. Har du noen gang hatt sex med "publikum"? - Not full-blown sex, no
17. Liker du ditt eget navn? - Njeh, sånn bortsett fra at det er litt viking så er det bare teit :p
18. Er du mamma-dalt eller pappa-dalt? - Ingen av delene, jeg er meg-selv-dalt
19. Kunne du ha latt som om du var venn med noen for å oppnå noe du selv syns er gøy/viktig/bra? - Nei
20. Er du rasist?: - Noen mener det. Jeg er en forkjemper for folkeskikk, manerer, og det og følge loven, og uheldigvis er det utlendinger som bryter dette mest, sånn er det med den saken.
21. Gir du ofte Komplimenter til folk som du er glad i som du egentlig ikke mener? - Jeg sier ikke ting uten å mene dem
22. Hvor mange barn vil du ha?: - Ingen?
23. Vil du gifte deg? - Jo, jeg vil faktisk det. Så da får man se om Remi gidder om et par år XD
24. Hvem ser du fremtiden din sammen med akkuratt nå? - Remi, definitivt
25. Hater du noen?: - Hvis hat kan defineres av skuffelse, avskyelse og en kvalm følelse blandet med sinne når man tenker på en person, så ja.
26. Har du noen gang spytta i skoene til noen du ikke liker på en fest? - Nei, men jeg har gjemt sko XD
27. Siste mottatte melding på mobilen? "da får du huske å ringe og lage avtale i morgen"
28. Hva syns du selv du er mest flink til? - Å lese XD
29. Kunne du ha torturert noen?: - Se ikke bort fra det. Er merkelig hva mennesker vil gjøre hvis de tror de kan komme unna med det og få noe for det. Men, jeg er ikke sikker. Man vet ikke før man står i selve situasjonen.
30. Hva smaker pekefingeren på din venstre hånd akkuratt nå? - Jeg har ikke for vane å smake på fingerene mine, men jeg antar taco
31. Kunne du bodd i Andeby? - Lol, nei
34. Hva lukter det i luften der du er nå? - Støv, taco og....ting?
35. Hvilken shampoo brukte du sist? - Define *grøss*
36. Pleier du å sove alene? - Stort sett ikke, men når jeg er hjemme hos mamma og pappa er jeg jo nødt
38. Narkotika? - No thanks
39. Har du noen gang lest meldingene på telefonen til dine nærmeste? - Ja, det har jeg
40. Kunne du tenke deg å slippe å arbeide og leve på trygd? - Nei, mennesker må ha stimulans
41. Får du adrenalinkick av å høre en god motorlyd suse forbi? - Ikke adrenalin, nei, men en liten skjelving i kroppen
42. Er du som et barn på julaften? - Det har jeg aldri vært, tro det eller ei
43. Noen gang badet naken? - Ofc
44. Sviktet noen?: - Det har jeg sikkert
45. Rams opp alle som er i samme rom som deg akkuratt nå: - Remi
46. Hva tenker du når jeg sier "analyse"? - Blodprøve *løpe å gjemme seg*
47. Angrer du på et forhold? - Både og
49. Viss du måtte velge, arbeide i Nordsjøen eller sitte i kassen på Mega ? - Kassa på Mega takk
50. Tenner du på parfymelukt av det motsatte kjønn? - Tenner, nei, men jeg liker da at de lukter godt
51. Leker du ofte med lighter?: - Nope
52. Spist rå kjøttdeig? - Noes
53. Vært forelska i en lærer?: - Noes
54. Synes du blondiner er dumme?: - Noen av dem er det, men det er jo brunetter og readheads og
55. Synes du det er bare "bondetamper" som bor på landet? - Hvem vet :p
56. Tror du at det er en global oppvarming? - Det er jo faktum
57. Synes du bensin lukter godt? - Ja <3
58. Noen gang innhalert fra en bensintank? - Når jeg var full en gang XD
59. Klippet en sau? - No *grøss*
60. Melket en ku?: - Nei, skulle en gang men løp skrikende ut av fjøset
61. Plukket egg fra en rugende høne? -No
62. Ridd i full gallopp på en hest? - Ikke i full gallopp nei
63. Blitt angrepet av en hund? - Nja, ble ikke skadet noe men, ble skremt litt
64. Er det homo for gutter å bruke lipsyl? - Nei -.- Myke lepper ftw
66. Viss noen var utro mot en god venn av deg, ville du sagt ifra da? - På riktig måte, ja
68. Hvilke aktiviteter skjer utenfor vinduet ditt akkuratt nå? - No idea, jeg har ikke tittet ut på en stund
69. Rams opp alle planer for morgen-dagen? - Ringe legen og psykologen, dille, dra hjem og rydde rommet mitt
70. Er det greit med en hvit løgn for å unngå å såre noen eller lage oppstyr?: - Kommer an på situasjonen, men jo
73. Hva tenker du når jeg sier "seigemenn"?: - Bra musikk
74. Prøver du å unngå å banne blandt kristne? - Tenker ikke over det
75. Irriterer du deg over noe akkuratt nå?: Vel, litt, men jeg er ikke helt sikker på hva. Kanskje de vonde skuldrene mine
76. Bryr du deg mye om hvordan du ser ut når du skal på jobb/skole? Selvfølgelig, det betyr mye
77. Skylder du på andre når du fiser? Lol, nei
78. Synes du disse spørsmålene er litt for innpåslitne?: Noen av dem, men herregud, jeg velger selv å svare på dem
79. Hvem har den kuleste latteren du vet om? - No idea
80. Er du forelsket? I hvem? - I Remi ofc
81. Synes du Danglebær-sangen er barnslig?: - Ja
82. Fjortis en alder eller en oppførsel?: - Oppførsel
83. Sommer eller vinter? Vinter
84. Visste du at isbjørner er venstrehendt?: - Ja, jeg har hørt det en million ganger i lignende spørreskjemaer
85. Det er nordmenn som er best?: - Lol, hvem vet
86. Hvilken sang har du på hjernen nå? - Dovregubbens hall
87. Reisemål: Syden og varmere strøk... når? - Jeg vil til Roma!! Men vet ikke når
89. Penger eller gaver? - Spørs hva gavene er
90. Elsker du noen akkuratt nå?: - Ofc, Remi
91. Må du på toalettet akkuratt nå?: - Nja, kanskje om litt
92. Hvem sitter nærmest deg? - Remi
93. Fryser du eller er du varm? - Varm på føttene, kald i nakken
94. Synes du jeg går for langt om jeg lager 200 spørsmål? - Ja
96. Kunne du vært i et forhold uten sex? - En gang for lenge siden
97. Ønsker du barn nå? - Nei
98. Har du møtt den du vil dele resten av livet ditt med? - Sure think so
100. Hva skal du nå? - Få Remi til å legge seg så han kommer seg opp i morgen

0 kommentarer: