BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 1. april 2009

Is this common?

Jeg går jo på Cipralex nå... og jeg ringte og utsatte legetimen jeg hadde i dag, for jeg følte meg skikkelig dårlig på morgenen. Vondt i hodet for alle penga. Og legen satte opp at jeg utsatte pga migrene, så da får jeg sannsynligvis ingen regning heller :) Anyways, jeg sovnet igjen, og sov faen meg til nesten halv 4. Når jeg sto opp gikk jeg for å ta oppvasken, følte meg fremdeles ikke helt peachy. Men når jeg var halvveis ferdig svimlet det for meg. Jeg begynte å få synsforstyrrelser, var kjempekvalm, og måtte løpe til senga mi og legge meg nedpå. Når svimmelheten gav seg måtte jeg løpe på badet og kaste opp. Det slo meg at siden jeg hadde sovet mye lenger (MYE lenger) enn vanlig, så hadde jeg ikke tatt Cipralexen mellom 11 og 12 sånn som jeg pleier. Så jeg tror kanskje det var derfor jeg nesten svimte av :s Men jeg er ikke sikker. Kan ikke ha vært migrene, jeg fikk ikke vondt i hodet i det hele tatt. Anyways, jeg ringte mamma og sa ifra, hun ble litt bekymret. Men etter 10 minutter, et glass vann, Cipralex'en og en Atarax, så var jeg helt fin igjen.

Var Bleach kveld i dag <3 Fikk sett pusen min igjen, det var så utrolig deilig å se med mine egne øyne at det går bra. Hun skal til røntgen i morgen ang ribbeinet sitt, så vi får se hva som skjer da. Lille pusen min <3

1 kommentarer:

Eline sa...

Jeg ble ekstremt kvalm av Cipralex. Jeg måtte ta den tidlig om morgenen, ca klokken halv sju slik at jeg kunne sove meg gjennom den verste kvalmen. Så jeg hadde på vekkerklokka og tok pillene, så la jeg meg igjen og sov meg gjennom det verste. Men var fortsatt veldig kvalm resten av dagen. Cipralex er den verste medisinen når det gjelder kvalme som bivirkning.

Medisiner kan gjøre mye rart med kroppen, så det eneste man kan gjøre er å vente og se om det går over. Går det ikke over så får man prøve nye meds til man finner noe som funker... Har gått på mye rart, og måttet slutte på mye av det pga bivirkninger. Så det tar tid å finne noe som funker. Har fremdeles ikke funnet noe som funker for meg.