BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 8. november 2010

Så, jeg var hos legen i dag. Fikk snakket ut. Jeg liker nye fastlegen min, hun er en sånn god blanding av empatisk, optimistisk og alvorlig, og jeg føler virkelig at hun faktisk bryr seg og passer på. Så da skal henvisning til privat psykolog sendes (dps'en har ventelister på opptil ett halvt år, ikke faen om jeg kan vente så lenge), og jeg har fått nye medisiner.

Men jeg er litt skremt ang de medisinene. Noen som har prøvd Remeron før?

Noia nr1: Økt sjanse for selvmord, spesielt de første par ukene. Not fun når jeg sliter med tanker om det allerede. Er griseredd for at det skal bli skikkelig ille.
Noia nr2: Alle de andre symptomene, spesielt "økt apetitt og vektøkning".

Jeg har bedt Kristian passe på meg. Og det skal han gjøre, fine mannen min. Jeg håper virkelig det ikke blir for ille, det er allerede ille nok som det er. Så jeg sitter egentlig og forventer meg minst tre helvetesuker før ting kanskje blir bedre.

Good luck me -.-

2 kommentarer:

Eline sa...

<3

Ida sa...

Nå har jeg bare gått på Seroxat og Remeron, men av de to er Remeron himmel og Seroxat helvete. Alle reagerer jo ikke likt, men jeg var veldig fornøyd.