BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 2. november 2010

Jeg har vondt i ringefingern og lillefingern på høyre hånd.. sånn, konstant. Føles ut som om jeg har forstrukket eller forstuet dem, og det har vært sånn i 3 dager nå. Er det ikke bedre snart så tar jeg det opp når jeg skal til legen gitt! Auue!

Jeg syns forresten pengene skal komme inn på konto nå. Jeg har tre regninger å betale, og veldig lyst på annen mat enn pasta eller nudler. Mhm.

Skal til L i dag og se på film, håper J ikke kommer...gjør hun det vet jeg ikke om jeg klarer å dra..eller å la Kristian dra...nei, det må jeg jo klare...herregud... FAEN! Teite hjerne!

En annen kjip ting er at jeg har glemt å vaske håndklær, og de to rene jeg har igjen ligger gjenglemt hos Kristian fordi jeg skulle dusje der i går (men det glemte jeg selvfølgelig). How to make myself clean then? Hmm. Får vel bare vente til han kommer hjem da. Og håpe han gidder å komme bort med det eller noe. Ja. That's it.

Nå...blir det anime og...eh..skulle til og si mat, men jeg har så lite lyst på makaroni og ketchup at jeg heller klarer å vente litt til..

0 kommentarer: