BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 15. november 2010

I failed again. På å være hjemme that is. Den siste tiden har jeg nesten bare vært hos Kristian. For sitter jeg alene hjemme for meg selv kommer slemme tanker krypende. Men i går, så dro jeg hjem. Det er ikke bra å ALLTID være sammen, det blir bare irritabel krangling ut av det etter hvert. Så ja, jeg dro hjem. Kjøpte med meg iste. Satte meg ved dataen, så på anime. Alt gikk fint. Helt til jeg ble "sulten". Jeg var nok ikke egentlig sulten, jeg bare kjedet meg. Så jeg gikk på kjøkkenet, lagde pasta. Spiste det. Gikk på kjøkkenet igjen, fant meg noen flatbrød, spiste de. Gikk på kjøkkenet igjen, lagde mer pasta, spiste det. Så knakk jeg totalt, fant barberbladet og brukte det.

Jeg er redd for kroppen min for tiden. Jeg har aldri veid så mye som det jeg gjør nå, og jeg liker det IKKE. Det finnes ikke fasthet, hverken i lår eller mage. Og tallet...53,6. Det er tre kg mer enn til samme tid FOR EN UKE SIDEN! Jeg har ikke spist SÅ mye, har jeg? Ja, ble mye i helgen, for det var helg og jeg var hos Kristian men... 3 kg? Jeg skjønner det virkelig ikke. Det skal ikke være mulig. JA jeg har sovet mye og beveget meg lite. Men det maker ikke sense. Jeg kommer ikke på hva annet det kan være enn Remeron'en. I really don't.

Har sjekket ut treningsstudioer i Trondheim. Står mellom to steder nå, hvor begge har en overkommerlig månedspris. Så da må jeg bare orke. Jeg har problemer med å orke ting, as always. Og å ha motivasjon. For meg er ikke motivasjon "ånei, jeg har det sånn, jeg vil ikke ha det sånn, da må jeg gjøre sånn" også går jeg i gang. Neida. Jeg finner alltid negative sider ved det, og utsetter det til jeg ikke klarer mer. Eller så begynner jeg, men slutter etter en liten stund. Hvis jeg misser en treningstime bare én gang, så er det skjelden jeg kommer tilbake noen gang. Jeg vet ikke helt hvorfor. Det er teit, jeg vet.. Ja, også hater jeg å trene alene (som i uten noen jeg kjenner, gruppetimer er jeg fremdeles alene i). Men jeg håper jeg klarer denne gangen. Somehow...

Vet liksom ikke helt hva mer jeg skal skrive. Nei, jeg har det ikke så bra for tiden. Nei, jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med saken, no light in the tunnel. Og jeg er så lei, så dritt lei.

1 kommentarer:

Anonym sa...

:( *klemme*<3 -S