BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 17. november 2010

Jeg har endelig fått bestilt meg vinterkåpe :D
http://draculaclothing.com/coats-and-jackets/bear-ears-coat-p-501.html
Håper den kommer raskt frem til kalde, kalde lille meg!

Jeg har hatt enda en fin dag. Har egentlig ikke gjort så mye, bare dillet og spilt CoD: Black Ops Multiplayer :p

Nå har Kristian dratt ut en tur. Noen venner av ham flytter, og han skulle ut og si hadet og ta en siste pils med dem. Jeg ville ikke bli med... Stå der uten mulighet til å ta meg en cider engang og gape som en fisk? Neh. Tror ikke det nei! Så jeg blir inne med mini-laptopen og CoD.

Jeg har fått låne Neverwinter Nights 2 av Steffen :D Gleder meg til å spille snart ^^

3 kommentarer:

Kanine sa...

Åh, så søt vinterkåpe <3

Eline sa...

Jeg får vinterkåpe av Lars til jul :D Nå må bare jeg bestemme meg for en da :P Haha

Valgets kvaler..... :P

Anonym sa...

nåh, søte kåpen. kommer til å se fantastisk ut på deg :D bare vær ops på toll :-S -S