BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

søndag 21. november 2010

Breakdown

Jeg hadde tidenes sammenbrudd i går natt. Orker ikke forklare stort mer enn det. Har sittet halvkatatonisk og suicidal hele dagen i dag og...tror jeg har skremt vettet av Kristian. Men jeg hadde virkelig ikke lyst til å leve lenger. Og jeg vet fremdeles ikke om jeg har ombestemt meg. I'm down, far down..og jeg ser ikke noen stige for å få meg opp igjen.

Kristian jobber igjen i natt. Så da sitter jeg her. Har sett Two Towers extended edition, og spiller Assassin's Creed: Brotherhood for å få tiden til å gå. Jeg vil bare ha ham hjem igjen så jeg føler meg litt tryggere...

2 kommentarer:

Eline sa...

*klemme flat*

Anonym sa...

kjære kjære pusen min, jeg har bestilt billett til å besøke deg fra 09.des til 13.des, vi skal ha det kult og m du alikevell må snakke og gråte og hyle litt fra deg så har du min skulder og jeg kan endelig være der for deg. Du skal vite at jeg er veldig mestest glad på deg og gleder meg vilt til å endelig henge med deg igjen, du er fantastisk puse snusken min ^^ du kan gjøre som meg å telle dagene til jeg kommer til trondheim? ;D (niklas vet ikke enda at jeg har kjøpt billetter, for han maser om at jeg skal spare penger -_-) -S