BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 5. november 2010

For en gangs skyld har jeg noe fint å skrive!

Når jeg gikk hjem fra Kristian tidligere i dag tenkte jeg som så at skobutikken så nesten tom ut, så jeg gikk inn. Der var det et par vinterstøvler som skrek høyt etter meg, så jeg måtte ta dem med hjem <3 I loves them! Varme, komfortable og fiiiine!

Nå? Nå sitter jeg hos Kristian igjen og venter på at folk skal komme på vors. Ikke at det blir så mange. Yngve, kanskje Lars, og kanskje Karine :p Satser på at det blir bra jeg, mye koseligere med hyggelige mennesker jeg kjenner enn randoms jeg IKKE kjenner+angst et annet sted, mhm!

Så da håper jeg bare at kvelden ikke går til helvete sånn som ting har pleid å gjøre de siste gangene jeg har dratt ut!

2 kommentarer:

Eline sa...

Du har fått en award :D Sjekk bloggen min så finner du den ^^

Og jeg elsker deg! Så vet du det! <3

Anonym sa...

yaaay vinter sko<3 men du har vel fortsatt di du kjøpte av meg? aff di var fine. kjenner jeg angrer bittelitt nå som kulda er her -_- brrrr -S