BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 19. november 2010

If I could, I would

Det er så mange ganger jeg har sittet og følt at jeg skulle ønske folk kunne forstå. Kjenne det på kroppen og i sinnet selv, hvordan ting er. Men det er jo ikke mulig. Så jeg prøver ofte å forklare meg, men ender opp med å høres ut som om jeg forsvarer meg i steden.

Jeg er deprimert i dag. Jeg vil ikke ut, samtidig som jeg ikke vil være inne. Egentlig vil jeg bare sove, så dagen kan gå fortest mulig over. Men jeg har ting å ta hensyn til. Jeg er ikke alene hjemme hos meg selv, jeg er hos kjæresten min. Og det kommer jeg til å være i natt og, så da er det ikke smart å sove vekk dagen og måtte ligge å glo i taket hele natten.

Jeg har fått bok i dag. Nyeste WoT boken <3 Jeg er på en måte glad for det, men ikke helt glad likevel. Det føles ikke...riktig. Jeg skulle kjøpe den selv, ikke få den. Men jeg kan jo ikke si nei heller. Jeg får skyldfølelse fordi jeg ikke klarer å være ordentlig glad for gaven. Alt er bare feil i dag, og jeg klarer ikke sette fingern på hvorfor. Det bare er sånn. Så jeg er glad Kristian dro ut, for da slipper han å se meg sånn. Samtidig som jeg er ensom og hater ham for at han dro ut. Men jeg vil ikke at ting skal bli som med Remi. Jeg vil ikke la MIN psykdom nekte ham å gjøre ting. Det er ikke han det skal gå utover.

Jeg skulle egentlig skrive et litt mer informativt, vettugt innlegg. Men feilet. Jeg klarer ikke konsentrere meg lenge nok. I dag bare føles alt galt, feil, ikke passe. Og jeg aner ikke hvordan jeg skal få det til å gå vekk, eller hvordan jeg skal få folk til å forstå. Egentlig vet jeg ikke om jeg vil at folk skal forstå, for da må de vite hvordan det kjennes, og det ønsker jeg ikke på noen...

2 kommentarer:

Eline sa...

*Holde rundt*

Jeg savner å drikke te med deg og bare skravle om alt og ingenting <3

Elskepå <3

Anonym sa...

jeg skjønner hva du snakker om :( *klemme* <3<3<3 -S