BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 3. november 2010

Oppsummering oktober

Det var noen som lurte på om jeg kunne oppsummere månedene mine slik mange andre bloggere gjør, so I'll give it a shot. Jeg har uheldigvis vanskeligheter med å huske når ting skjer, alle dagene er bare et sammensurium av repetisjoner stort sett, men jeg skal prøve å få oppsummert litt i det minste.

Oppturer:
*Jeg har endelig fått gamle fastlegen til å sende journalene mine til den nye
*Ting har begynt å ordne seg med NAV, saken min er overført opp til NAV Midtbyen og vedtaket er forlenget med en måned så jeg får tid til å utarbeide en ny plan med de her oppe
*Kristian er Kristian ^^
*Jeg har begynt å gjenoppta mer kontakt med en gammel venninne
*Jeg har fått en iPig!
*Mamma var på besøk

Det...var det jeg kom på av oppturer. Jeg har MYE vanskeligere for å huske oppturer enn nedturer, uheldigvis. Jeg burde egentlig skaffe meg en liten bok der jeg skriver opp alle oppturene mine *flire*

Nedturer:
*Suicidale tanker har kommet på banen igjen etter 8 år i dvale
*Selvskading har det ikke akkurat blitt noe mindre av
*Mer angst og angstsmerter
*Mye sjalusi og krangler derav
*Vonde minner og tanker som plager meg selv om de ikke burde
*Problemer med mat. Enten overspising eller underspising, aldri normalt. Og stygge tanker om kropp og utseende.

Jeg klarer ikke sette spesifike datoer på alt. Jeg kunne bare tittet nedover bloggen men...disse tingene skjer generelt sett på en daglig basis (med unntak av nr 2 og 4), og da er det ikke så mye vits i å liste opp.

Jeg tenkte jeg også skulle sette opp mål for den kommende måneden, mhm, god ide!

Mål for november:
*Snakke med NAV
*Få kjøpt inn vintersko og kåpe
*Ta klesvask og rydding oftere
*Jobbe hardere med problemene mine


Sånn. Let's hope that interested anyone..

1 kommentarer:

Anonym sa...

rydde og vaske oftere ja, det burde jeg også xD uff, ikke så kjekt når man har opplevd at tidligere partnere ikke har vært tro. folk burde forstå og respektere den angsten det kan gi. håper jeg greier komme meg til deg i begynnelsen av desember :D *glede seg* -S