BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 8. november 2010

Denne helgen har vært hard. Jeg vil ikke gå stort i detaljer, ikke alt er om meg selv, men etter ett ganske vellykett vors på fredagen gikk ting til helvete på byen. En venninne fikk sammenbrudd, og jeg endte opp med å prøve å passe på, ta kontroll, og skaffe henne hjelp somehow. Alt jeg fikk til i lengden var å få henne hjem for å sove. But at least that's something.

Det gikk innpå meg. Så jeg ble rar mentalt og endte opp med å krangle med Kristian igjen om en filleting fordi jeg var så out of it. Stakk hjem til meg selv, gikk amok med barberbladet. Jeg skulle tilogmed slå opp med ham, for jeg var så lei og så sliten, jeg ville bare tørre å gå på kjøkkenet, finne en stor kniv, og gjøre slutt på alt, og da kunne jeg jo ikke være dama hans, for hvem vil vel påføre typen sin noe sånt noe?

Heldigvis ordnet ting seg. Han kom bort til meg igjen, sov der. Brukte lørdagen på å snakke og slappe av, samme med søndagen. Men jeg er utslitt. Totalt kake. Så jeg tror det er bra jeg skal til legen i morgen. Forklare. Kanskje få noe som hjelper. Få henvisning til dps. Hvem vet..

I just want help...

1 kommentarer:

Anonym sa...

:-S bra for han at han kom tilbake å ordnet opp, hvis ikke hadde jeg luktet 'ass kicking' helt ned(opp) til oslo :P i just want you to be happy darling *klemme* -s