BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 16. november 2010

After darkness comes sunshine

Solskinn og solskinn. Jeg klarte en kveld og natt hjemme hos meg selv. Uten noe særlige problemer. Og med unntak av at jeg ikke klarte å stå opp før halv 2, så har jeg fått mye ut av dagen hittil. Hentet resept hos legen, hentet ut minipiller, gått på butikken (uten panikk), og spist lunsj. Jeg er tilbake på "omg riskaker er AMAZING", så da ble det Q Skyr Frukt Vanilje yoghurt, riskaker og iste (mm, iste) til lunsj. Vet allerede hva jeg skal ha til middag, så da er planen klar og fin for dagen! Jeg fant ut at å skrive ned HVA jeg spiser gjør meg ikke fullt så panisk. Oversikt. Det er bra. Vekten ligger på 53.2 med klær nå... så jeg satser på at det går ned somehow. I tillegg er jeg flink og gjør 10 situps for hver youtube video jeg glor på, så da sitter jeg ikke bare på rompa og gjør ingenting lenger! Go me!