BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 10. november 2010

..jeg har sovet over halve døgnet to døgn på rad nå. Not fun.

Jeg våget meg ut på fakkeltog i går kveld, men det endte med at når vi tok en kaffe senere, så måtte jeg bare hjem. Sosial angst, og problemer med å holde øynene åpne. Sovnet fra Kristian, mens han pratet med meg tilogmed. Jeg er like pinne trøtt nå. Vurderer å bare legge meg. Jeg ser ikke noe annet jeg kan gjøre atm. De andre er ute på kaffe nå, så skal de til Lars. Jeg vil også være med, men jeg orker ikke gå til døra engang.

Jeg veide meg nå nettopp... over 52 kg. Why? Jeg vet jeg har på masse klær fordi jeg fryser sånn men...det var drøyt. Jeg vet jeg nettopp har spist, men jeg spiste bare to pizzastykker... *veie seg igjen* Nei..samme resultat. HVORFOR? Jeg har ikke tatt på meg mer klær eller noenting.. hvordan kan jeg ha gått fra 51,4 til 52,3 da? Hvor kommer det fra?

Tankene mine er ikke helt sammenhengende. Om det er meg eller medisinene som gjør det vet jeg ikke. Det burde jo ikke være medisinene, jeg tok første pille på mandag liksom.. det burde ikke ha noen virkning enda.

Føler meg så teit og dum. Klarer ingenting. Bare glor tomt på skjermen.

Faen og.

0 kommentarer: