BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 2. juli 2010

Another "vacation" with the cheezecake

Gjett hvem som er i Trondheim....igjen!

Joda, riktig, meg. En kamerat av meg skulle kjøre opp i går og ned igjen på søndag og tilbød meg å sitte på, så jeg tok sjansen! SO.worth.it. Nydelig tur over Dovre, og bortsett fra et par irritasjonsmomenter (campingvogner og veiarbeid) så var turen awesome! Kom frem, en tur i park'ish ting, hjem til cheezecake, taco, te, is, Inglorious Basterds (som vi forsåvidt må se ferdig i dag for man ble for trøtte), og snorking.

Nå...er klokka snart halv 8, cheezecake skal på jobb, så jeg tar sjansen til å stjele en bukse og tskjorte og gå å hente meg en kopp te!

***

Mission get-a-cup-of-tea: ACCOMPLISHED

***

Jeg skal forsåvidt sove igjen snart. Drikke te først bare, så jeg ikke hoster meg gal. Jeg trooor jeg blir frisk snart, men holder meg til pencillinkuren ut uka uansett hvor grei jeg føler meg. Ikke faen om jeg skal ha en relapse av den halsbetennelsen! Nå er det endelig så jeg så vidt har litt tørrhoste igjen. Ikke mer magekramper, ikke mer migrene-givende hosting. Så no fucking way om jeg blir syk igjen! *sips her tea*

***

OHNOeS! Cheezecake leaves!

***

Back to bed!

<3