BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 19. juli 2010

Hjemme fra nok en flott helg i Trondheim!

Timeplanen min fremover er full av ting, det føles litt rart. I morgen er det legetime, før jeg skal til tante Tone og passe Rubia frem til torsdag ettermiddag. Så hjem igjen. Psykologtime på fredag morgen, så fordrive tid frem til Kristian kommer på ettermiddagen/kvelden en gang. Vi camper hos snilleste Lars og Eline <3 Saviours of the week (or just my everything?)!

Uken som kommer etter det har jeg ingen konkrete planer for annet enn å flytte resten av tingene mine ut fra Gamlebyen, og gjøre ferdig vasking og rydding av den.

1.august flakser jeg, mamma og Mariann avgårde til en liten gresk øy og blir der en ukes tid. Så er jeg hjemme i 10 dager med uspesifisert innhold, før jeg flakser avgårde til Litauen på festival :D Glede seg litt? Jaaaa!

Men jeg må se å huske å sende flere mailer og sånt ang hybel/bofellesskap i Trondheim. Og manne meg opp til å ringe han karen jeg fikk nummeret til av Vegard. Jeg hater å ringe ang sånt...men jeg får dobbeltsjekke navnet med Vegard først, finne ut hva jeg skal si/spørre om, og bite tennene sammen. I.WANTS.APARTMENT!

Nå...skal jeg dille litt rundt på nett før jeg skal lese, og så sove. Egentlig hadde det vært godt å få hvile hjemme en dag og, men sånn går det når man reiser rundt i histen og pisten!

...dette ble et relativt "happy" innlegg. Feelingen fra helga sitter igjen I guess. Selv om angsten og hjertebanken for å være i Oslo igjen tar over mens jeg skriver. Forhåpentligvis får jeg noe for det i morgen gitt! *nodnod*

0 kommentarer: