BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag 24. juli 2010

Auauau. Jeg har tråkket feil eller noe i skogen, og enten forstuet eller alvorlig strukket noe i foten. Heldigvis er Remi snill og drar hjem til sin mor for å finne krykkene han satte igjen der. Jeg håper de er der!

Shadowlove i går var awesome btw ^^ Tok siste bussen fra Sagene etter et veldig vellykket vors sammen Lars, Eline, Janne og Tony ^^

Og, hva er det med at mennesker skal mase om at "å, jeg så eksen din på byen, og han var på vors der og der". Ja, so? Han har da et liv? Jeg håper bare han koste seg jeg ^^ Jeg tror ikke folk helt skjønner at vi er venner, og at det ikke er noen grunn til å lage drama *flire* I'm learning to /ignore and /care. Yup.

Nååå blir det parkpilsing så fort jeg får de krykkene! Yea!

0 kommentarer: