BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 26. juli 2010

Pjuuu! Skulle ønske det var fredag og jeg kunne synge på the Cure. Menneh. Even though it's Monday, I'm in love! <3 Quite a lot even!



Jeg orker ikke bry meg om hva folk sier om at jeg har gått videre og inn i noe nytt alt for fort. Det føles riktig, veldig riktig. Heart ruled head this time. Jeg er lykkelig.

Selvfølgelig bryr jeg meg om Remi. Jeg har snakket med ham om dette. Og jeg vil ikke gjemme meg lenger, for vi visste begge at det ville skje uansett. Uansett hva vi begge gjør vil vi såre hverandre en dag.

Jeg er også stolt av meg selv rent psykisk. Remi er venner med Kristine på FB. Og jeg har ikke spydd enda. Ikke følt den angstrelaterte kvalmen som pleide å komme. I'm moving on. And it's for the best, for the both of us.

Så. Da er jeg ferdig med å forsvare meg selv. A new chapter of my life is beginning, the pages are turning.

<3 Kristian

0 kommentarer: