BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag 10. juli 2010

Jeg tror virkelig ikke jeg er sunn for meg selv. Og jeg tror det var veldig riktig av meg og Remi å gjøre det slutt. Og at jeg klarte å ta initiativet til samtalen som ledet dit.

Jeg klarer ikke tanken på visse ting, selv om det er slutt. Ja, det er greit at han snakker med eksen sin på msn. Jeg har klart å omstille meg til det. Men panikken over at hun plutselig kanskje skal ville komme på besøk for å leke med Ozzy sendte meg inn i et hyperventilerende, skjelvende, kvalmende angstanfall. Og selvfølgelig lot jeg det gå utover Remi. I'm such a fucking idiot, klarer ikke kontrollere paranoiaen og sykdommen min. Jeg føler meg som den største dritten i verden.

Vi skal snakke om det i morgen når vi skal rydde og vaske leiligheten i Gamlebyen. Kan ikke si jeg gleder meg. Det har tatt meg to-tre timer å roe meg ned etter telefonsamtalen. Det kommer til å gå hardt innpå meg psykisk å ta enda en samtale i morgen. Men det er ikke fair å nekte. Han må kunne gjøre som han vil. Han er ikke min lenger, jeg har ingenting jeg skulle ha sagt.

Men faen så vondt det gjør.

0 kommentarer: