BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 13. juli 2010

Og det blir opp til Trondheim igjen på fredag med tog etter psyk.timen. Yay! Føler jeg trenger det nå gitt!

Jeg var flink i går. Stakk til leiligheten i Gamlebyen, gikk tur med Ozzy, møtte Maiyah, og hjalp til med å rydde og sånn. Fremdeles vanskelig, men tvang på maska, ingen tårer denne gangen.

Jeg skulle bare ønske jeg slapp å ha mareritt om panikkscenarioer hver eneste natt..det motvirker alt jeg kjemper for, for når jeg våkner er jeg like redd som jeg var før jeg kjempet ned tankene.

Det begynner virkelig, virkelig å slå meg hvor rart det er å ikke ha Remi i livet mitt på den måten jeg er vant til. Bittersweet må jeg innrømme, selv om jeg ofte bare klarer å huske de GODE tingene. I guess that's how a mutual breakup is supposed to be after a long relationship? I wouldn't know, haven't had this happen before..

Nei...Trondheim til helgen, fokus settes der.

0 kommentarer: