BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 29. juni 2010

I've decided

Jeg skal se på hybler i Trondheim. Forhåpentligvis får jeg tittet på et par av dem når jeg skal opp til torsdag :) Gleder meg!

Jeg har forsåvidt halsbetennelse fra helvete, så pakking for å midlertidig flytte hjem har gått litt sakte. Er ikke alt jeg har fått pakket ned, og tror ikke jeg har nok bagger/kofferter/osv til å få med meg alt på en gang. Men det går sikkert bra. Jeg har da mer enn nok tid på meg. Få med det viktigste (data, klær, toalettsaker++), så kommer bøker og dingser etterhvert tenker jeg! Orker ikke stresse med det.

Nå..skal jeg lage meg ENDA en kopp te, se på Vampire Knight Guilty, og prøve å se om jeg blir trøtt nok til at kroppen min vil sove i stedenfor å hoste så jeg får magekramper.

Yuh.