BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 2. juni 2010

Irritasjonsmoment

Hvorfor skal folk igle seg innpå de nærmest meg når de ikke er ønsket mon tro? Ekkelt er det. Creepy, rett og slett. Hvorfor, når man ikke har noe til felles og så og si ikke kjenner personen lenger?

Sånn ellers så...går ting videre som de har gjort de siste par månedene. Gode dager, vonde dager. Nye venner, byturer. Og snart reiser jeg til Trondheim for å besøke gode venner og dra på Hellfire's fetish party ^^

Var det noe mer? Jeg ble plutselig helt tom i hodet nå når jeg faktisk skulle skrive..irriterende som faen.

Sånn ellers er jeg litt frustrert over at jeg ikke har fått tatt de bildene jeg har hatt lyst til i det siste. Men sånn går det når man enten er blakk, eller man har angst til å halvveis dø av. Yuhu -.-

0 kommentarer: