BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 10. desember 2010

Wuhu, jeg fyller 23 år i dag! Ehm, ja. Jeg er ikke så glad i bursdagen min, men jeg har da bestemt meg for å feire.

Ble skrevet ut fra A3 i går, men med tett oppfølging og en timeplan for uka som kommer så jeg skal holde meg i aktivitet. Nå sitter jeg og Kristian og diller på nett, vi skal holde oss våkne til halv 7, for da kommer Selin med bussen :D Jeg drakk litt for mye energidrikker litt for fort tror jeg, og endte med å måtte tusle (les: kjempe) meg ned på 7/11 og stå i kø med et tonn fulle mennesker for å få meg smertestillende. Hodepine på grense til migrene ftl -.- Men det begynner å bli bedre nå.

I kveld skjer det ting, og i morgen skjer det ting. I morgen skal det være bursdagsvors til Hellfire's BatRave her hos Kristian, og det kommer en masse folk ^^ Gleder meg, og håper jeg har ladet opp nok energi til å klare kvelden uten problemer. Ting har vært litt vanskelig med tanke på hva jeg skal ha på meg osv, men det får bare være. Jeg har funnet et alternativ, og holder meg til det.

Etter alle beregninger skal dette bli en bra helg, så jeg håper hodet mitt er med på det :)

1 kommentarer:

Eline sa...

Håper du får en nydelig helg og en nydelig bursdag, nydelige <3

*klemme flat*