BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

lørdag 18. desember 2010

Det blir mange innlegg for tiden virker det som. Er så mye jeg ikke klarer å bare ha inne i hodet mitt.

Jeg knakk når det gjaldt å spise, og har spist som en gris siden. Over en halv grandis, og nå pasta. Magen blåser seg opp igjen, men jeg klarer ikke stoppe. Hvorfor klarer jeg ikke bare spise balansert :( Det er så frustrerende, for jeg vet det jeg gjør er feil, spesielt hvis jeg skal ned i vekt. Hjelper ikke med starve/binge/starve/binge annenhver dag...

Jeg håper jeg klarer å muntre meg selv opp litt når Kristian kommer hjem. Jeg har vært så nedfor i dag at jeg har ikke klart noe annet enn å dytte ham vekk og være panisk og småsint (på meg selv, men det går jo ut over ham...)

Sliten...

1 kommentarer:

Eline sa...

Håper du får en bedre dag i dag.

*klemme flat og elskepå*