BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 7. desember 2010

Strikke strikke!

Jeg har hatt enda en lang og god samtale med behandleren jeg har fått her. Det kartlegges og undersøkes og spørres i vei, og jeg må si vi har en god tone, jeg liker henne. Så ser frem til neste gang.

I morgen skal jeg inn til...eh, tror det var EKG de sa... Enten det eller noe lignende hvertfall. Japp. Så det blir jo intressant.

Jeg og Karine var ute og lekte snømenn...kvinner... på vei til butikken i sta <3 Koselig! Jaaa!

Humøret mitt er relativt godt det, og selv om tanker trenger på i tidene jeg ikke er opptatt, så vil jeg si at jeg føler meg mye bedre og ser veldig frem til helgen selv om det kommer 2 viktige mennesker mindre enn planlagt. Men det får så være, jeg ser dem før jul uansett ^^

JEG SAVNER DEG ELINEEEEE!

1 kommentarer:

Eline sa...

SAVNER DEG OGSÅ! <3