BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 8. desember 2010

Whoopdeedoo -.- Jeg har fått svar på noen av blodprøvene mine, og det viser seg at det er sannsynlig at jeg har subklinisk hypotereose (do a Google, orker ikke forklare). Så da vet jeg at det er lavt stoffskifte i vente på meg med årene altså *sukk* Jeg får bare gjøre som mamma sier og snakke med legen ang eventuelle medisiner osv. Jeg har mange av symptomene på hypotereose, og selv om det ikke er helt på stadiet av full hypotereose enda, så er det i slekta og jeg kommer nok garantert til å få det ><

Det er jo ikke the end of the world. Og kanskje jeg blir bedre og får mer energi om behandling er vellykket. Men det er enda en diagnose å forholde seg til, enda noe den teite hjernen min kommer til å tenke på og bekymre meg over. Og det inkluderer en del regelmessige undersøkelser og blodprøver gjennom resten av livet.

Muu...

2 kommentarer:

Eline sa...

Lavt stoffskifte suger. Høyt også. Mitt gidder ikke bestemme seg det. For høyt. For lavt. It's a f'ing rollercoaster!

Håper noe noe kan gjøres og at det hjelper på formen.

*klem*

Anonym sa...

uff, ikke godt... spesielt med tanke på hvor livredd du er nåler, forsår deg godt :( men på den posetive siden, nå vet du hva som 'feiler' deg ;)