BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 6. desember 2010

Jeg vil ha tevann >< hvordan kan de la det stå tomt så lenge når jeg har vært ute og spurt etter det flere ganger er beyond me. Men jeg VET en satte på nå i sta *gå å sjekke*

***

Endelig! Jeg vet de ikke setter ut kaffe etter 8, men å glemme tevannet, det er krise for Truder. Rett i koppen tomatsuppe og et ostehorn = fin kveldsmat!

***

Jeg merker at jeg lengter litt hjem, om en bare fordi da kan jeg gjøre som jeg vil, gå ut når jeg vil, dusje stort sett uten å måtte tenke på at det er 16 potensielle andre mennesker som kan gjøre at den er opptatt. Småting. Men sånn er det.

Jeg aner ikke når jeg skal skrives ut, eller hvor lenge jeg trenger å være her. Dagsformen går opp og ned, og selv etter en fin dag som i dag er fremdeles tankene ganske påtrengende. Ble litt lei meg ang noe jeg ikke ønsker å nevne, og plutselig usikker ang en annen ting, så det er litt krangel og forvirring mellom fornuft og psykdom akkurat nå. Men jeg får se hva tiden bringer ang begge tingene og håpe alt ordner seg.

Strikke mer nå.

5 kommentarer:

Eline sa...

Tevann må man alltid ha tilgjengelig ha. Viktig viktig.

Eline sa...

øøøh... hvor kom den ekstra ha'en fra der? Bah... Møkkahue som ikke samarbeider :P

Karine sa...

Te <3 Høres ut som bra kveldsmat det ja :) Håper du får sove godt i natt<3

Anonym sa...

*klemme* <3

Ida sa...

Så bra at du endelig får litt ordentlig hjelp:) Klem.

(Oi, ordbekreftelsen jeg måtte skrive inn for å poste her var "fookable", haha.)