BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 23. desember 2010

Jeg begynner å lure på om jeg skal bytte blogg-platform eller ikke. Starte en helt ny en (igjen). Det er både viktig og uviktig for meg å ha lesere, og jeg aner ikke om jeg har noen her sånn bortsett fra de jeg VET leser. Jeg tror det kommer av den teite "jeg vil også ha et tonn kommentarer"-demonen som dukker opp i hodet mitt noen ganger. Fy faen for en usaklig demon! Men det kan også ha noe med å gjøre at de jeg kjenner som blogger har et mye større blogg-nettverk enn meg, og jeg vil også gjerne ha et. Flere blogger jeg kan lese, følge med på, kommentere på, og få støtte tilbake. That sort of thing.

Jadda, vi bare babler. Straks skal jeg stikke hjem til mamma og pappa igjen, men kvelden i går var fantastisk ^^ Jeg bare utsetter litt fordi jeg ikke har lyst til å ta offentlig transport :P men må nok straks.

Ja.

2 kommentarer:

Eline sa...

Offentlig transport er æsj :P

Don't go!!!

I <3 You

Anonym sa...

jeg tror muligens du vil få fler lesere om du poster bilder. Også om du kommenterer hos andre er det ofte deres lesere vil klikke seg inn på din profil. Det er ihvertfall slik jeg har kommmet til mange av de bloggene jeg leser fast.