BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 17. september 2010

So. Min kjære Kristian fikk cd-rom tingen min til å funke, så jeg får sett på ting. Yey for handymannen min <3

Other than that? Jeg gruer meg til i morgen samtidig som jeg gleder meg. Jeg gleder meg til å dra ut, møte mennesker, drikke, kose meg. Men jeg sliter med det jeg alltid sliter med når jeg VET andre mennesker kommer til å se fantastiske ut: Jeg har ingenting å ha på meg. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med håret. Jeg aner ikke hvordan jeg skal sminke meg. Hvilke sko jeg har som passer til. Ikke har jeg noen slags accessories heller.

Og ja. Jeg sitter oppe, kl 3 om natta, og får ikke sove pga dette.

Ikke vil jeg sove heller. Etter alle de vonde drømmene og det såre savnet av mennesker som ikke lenger eksisterer i denne verdenen, alle tårene... så risikerer jeg faen meg ikke å sove igjen før jeg er så utslitt at jeg ikke klarer å sitte oppreist lenger.

Jeg hater meg selv for hvordan jeg har spist i dag og. To donuts. I,5 l cola. To ostesmørbrød med bbq saus. Og en hel haug av kyllingvinger med bbq saus. Bare fordi jeg gikk på butikken etter nesespray, men ikke klarte å la være å kjøpe noe å spise. I det minste kjøpte jeg en strømpebukse. Jeg har bare en, og den er alt for stor.

Eh..jeg vet ikke helt hva jeg skal frem til i dette innlegget egentlig. Sikkert ingenting. Men...dette er syte-bloggen min, so fuck it.

0 kommentarer: