BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

søndag 26. september 2010

..Jeg har funnet en ting jeg virkelig HATER med å bo i det kollektivet jeg bor i. Folk har faen meg ikke hørt om volumkontroll og respekt for andre. Let me explain.

Hver fredag eller lørdag har enten de over eller de under både vors og nach. Vors er en ting, men når nachet står på til kl 5-6 om morgenen, med høy musikk, dunking i gulvet og hyling fra gjestene, da går det litt for langt i min mening. I tillegg eier de ikke respekt for søndagsmorgenen heller, og skrur på like høy musikk da og. Jeg trodde folk skjønte det at det bor andre i den blokka her, at det er husregler, og at ikke alle er like begistret for de fakkings basskassene de har og det ikke virker som om de klarer å dempe.

Et annet issue er vel A, jenta rett over gangen for meg. Hun har heller ikke hørt om volumkontroll, men har likevel våget å klage på at jeg hadde på musikk på laptopen min (japp, riktig, laptopen som spiller lavere på max enn det iPhonen min gjør) på halvt volum før jeg skulle på vors en gang. Akkurat nå, spiller hun crap musikk, og jeg hører det like godt som om jeg skulle sittet rett ved siden av hva enn det er hun spiller musikken sin med.

Normalt sett er jeg all for musikk, at folk skal få leve litt, osv. Men volumnivåene og hyppigheten på det crappet her er DRØYT!

*arg*

0 kommentarer: