BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 14. september 2010

Så, da har jeg endelig skaffet meg ny fastlege og bestilt time. Så...snakke om nye resepter og henvisning til DPS på mandag.

Jeg tok også motet til meg og ringte DPS'en på Tøyen. Spurte etter psykologen jeg hadde der. Men hun hadde gått for dagen, så da sa jeg til resepsjonsdamen "Jeg beklager at jeg ikke har ringt tidligere, men jeg har hatt så mye å gjøre med flytting at jeg ikke har hatt tid". Hun ble faen meg snurt og nedlatende som faen og mente jeg burde ha sagt i fra før jeg dro. "Jammen, jeg flyttet ganske brått. Og det er vanskelig for meg å manne meg opp til å ringe steder ffs, så ikke vær så fakkings nedlatende når jeg endelig har klart å manne meg opp din jævla kjerring" sa jeg. Hun skrev snurt "avsluttet behandling grunnet flytting" og la på. Fakkings drittkjerringer som jobber i resepsjonen der ass. Skjønner de ikke at folka som ringer dit eller kommer innom faktisk har psykiske problemer? Hallo liksom. Ffs! *arg*

Men ja. Jeg har vært "stabil" siden i går ca. Så jeg håper det holder seg litt.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Flink pike som ringte og sa ifra, selv om reseptsjonsdamen var teit i huet. Mange av dem burde ikke jobbet på en DPS, de behandler jobben som en vanlig resepsjonistjobb, og tenker ikke på at det å jobbe på en DPS faktisk krever litt medmenneskelighet. Selv om man kun har tittelen "resepsjonist" på papiret så betyr ikke det at man ikke må tilpasse seg stedet man jobber. Jeez...

*klemme masse på*

Håper du får noen stabile dager framover.

Love you!