BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

torsdag 9. september 2010

Letting go

Noen ganger er det vanskelig å gi slipp. Men man må. Og jeg har gitt slipp på gamle "svigerfamilien". Slettet dem alle som venner på FB. Jeg får små stikk i hjertet når jeg ser dem der. De betydde mye for meg. I tillegg, nå som Remi har funnet seg ny kjæreste (noe jeg er veldig glad for på hans vegne^^), så er det ikke passende at familien hans har eksen hans på FB. Det er min mening i det minste. Jeg er en periode i livet hans som er forbi. Jeg må gi slipp, han må gi slipp, de må gi slipp.

Men noen ganger er det vanskelig. Noen ganger er det vondt.

Over 4 år av livet mitt har vært med ham og dem. Så og si hele mitt voksne liv hittil. Og det er en stor omjustering, selv om det er til det beste, og selv om jeg er lykkelig med det nye jeg har. Jeg sitter ikke å savner det vi har. For jeg vet at det vi hadde som var bra vennskapsmessig vil jeg fremdeles ha. Med tiden ofc. Life changes, moves on. Og det må jeg og. Still. Stor omjustering av alt. Og det er litt skummelt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

synes ikke man må gi slipp på kontakt med foreldrene til kjæresten om dere er venner og bryr dere om hverandre. Ja, det kan kanskje bli litt rart for den nye kjæresten, men jeg tenker at jeg er blitt glad i hele familien til den jeg er sammen med. Så om det engang skulle bli slutt, så håper jeg likevel å holde kontakten både med kjæresten og med familien hans.
Men det er individuelt, tenker jeg. Og kommer an på situasjonen og deres kontakt.

asfjh sa...

Jeg er helt enig i at det kommer an på situasjonen. Jeg har venner som har god kontakt med både eksen og familien til eksen - og introduserer den nye kjæresten til dem også, og alle er venner. Fucking hippies;) Ha ha.

Caralina sa...

Etter alle issuesene jeg hadde med at familien hans holdt kontakt med eksen hans, så klarer ikke jeg gjøre det samme. For meg er det like feil som om jeg skulle drept noen.

Anonym sa...

Mener det samme som annonym ^^

-s