BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

tirsdag 3. august 2010

Vaaaaaaaaaarmt! Men..skal ikke klage. Jeg kan jo bare hoppe i havet og kjøle meg ned ;)

Jeg fant wifi-nett på hotellet. Må sitte i trappa i gangen, for routeren er ikke sterk nok til at den kommer seg gjennom til hotellrommet, men det gjør ingenting.

Vi var på stranda i går, og jeg har allerede fått farge. Grøss og gru. Nå skal vi spise frokost, så blir det stranda igjen. Lazy days! Jeg får prøve å svømme og bade litt mer, forbrenne litt kalorier xD

Savner Kristian. Ser for meg alt det koselige vi kunne gjort her sammen ^.^ Og for å være ærlig hadde det vært lettere å være to mennesker i stedenfor 6 når vi skal ut å tusle, shoppe og spise. Litt dritt å måtte koordinere alt og ikke bare kunne gjøre som en vil. Men men!

Time to eat and head for ze beach! Laters! <3

2 kommentarer:

Kristian sa...

Og Kristian savner deg.

Caralina sa...

Mjau <3