BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

søndag 8. august 2010

Jeg er lei av å såre de jeg er glad i, bare ved å være meg selv. En stor del av meg er psykdom. Depresjon, angst. Og en del er kronisk smerte. Migrene, hodepine, nakkeproblemer.

Jeg skjønner ikke at jeg ikke har lært å bare holde ting for meg selv. Snakker man om det, så vil alltid noen bli såret. For folk vil meg jo bare godt. Og de får vondt hvis jeg ikke har det bra.

Jeg skulle ønske folk sluttet med det. Koselig at de bryr seg, men det er enda vondere å vite at problemene mine (som er vonde nok fra før) ikke bare volder meg smerte, men andre.

Jeg er lei av å såre de jeg er glad i.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Men husk at du også gir oss mye glede <3 Det veier så uendelig mye opp for det vonde. Vi bryr oss om deg og vi er glade i deg, og det er jo en grunn til det. Du er herlig! Og du gir oss mer glede enn sorg, ellers hadde vi ikke brydd oss så mye som vi gjør.

*Gigantisk klem*

Caralina sa...

...hvorfor vet du alltid det rette å si? Herregud som jeg savner deg Eline <3 Jeg er glad i deg!

Olivia sa...

Kom akkurat over bloggen din via elines blogg,så tenkte jeg ville legge igjen en liten kommentar, kommer nok til å stikke nesa innom og lese her :) tøft utseende på bloggen :)
Som Eline skriver så gir du nok vennene dine mye glede!! Men kjenner til følelsen du beskriver av å føle at du sårer venner og de rundt deg pga blant annet psyken.

hilsen
Olivia

Caralina sa...

Så koselig av deg!