BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

fredag 13. august 2010

Jeg har hatt noen fantastiske dager denne uka. Tusletur rundt byen med is, søteste kjæresten, awesome people, alkohol, te, og WoW besøk hos Pigrid. Nå håper jeg helgen blir like bra! Vi skal på tredagers bryllupsfest (though, vi dropper nok å feste på søndagen og drar hjem i stedet), så det blir spennende! Masse kjente som skal dit, so will be fun I think! Jeg er litt lost på hva jeg skal ha på meg, og jeg skal kjøpe en eller annen billig (men fin) kjole og pumps for lørdagen der man gjerne kunne være...hva var det.."formelt kledd"? Satser på å finne noe helt ok på salg ^^

Litt high-strung er jeg derimot. Stress snappet hjernen min i går, så nå har jeg et au au kloresår på armen min >< Og jeg er litt nervøs for masse ukjente/ikke fullt så kjente mennesker i to døgn, så vel som hva jeg skal ha på meg, hvordan jeg skal fikse håret, hvordan jeg skal sminke meg, og hvordan jeg skal oppføre meg. Men det går sikkert bra. Kristian passer på meg! *nodnod*

...jeg tenkte å skrive noe konstruktivt her, så folk gadd å lese. Meeen...hjernen min er litt susete etter i går, så jeg tenker jeg gjør det senere jeg.

1 kommentarer:

Unknown sa...

Du kunne gått med en søppelsekk og likevel vært den peneste i rommet <3 Fordi du er penest nemlig <3