BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 16. august 2010

Sommer er herlig noen ganger. Vi våknet opp til strålende sol i dag og lagde mega-omelett med ost og bacon, helte i oss sjokolademelk, og gamet litt. Poff sier det, så får man besøk som drar oss med ut for å bade og grille! I tillegg har jeg fått sett på hybelen min, og har forelsket meg i vinduskarmen. Jeg skal herved kjøpe inn et teppe og to komfortable puter som skal få lov å ligge i den så jeg kan sitte og kose meg med en bok mens jeg ser ut på bakgården! Stort klesskap står der og, og det er sannsynligvis et databord og lite stuebord jeg kan få som bare står på boden. Så nå som jeg sitter i sofaen full av grillpølse, med en fremdeles fuktig bikini på meg. I kveld blir det mer gaming (jeg koser meg med Bioshock for tiden!), og masse kos I'd say!

Helgen var...vel, koselig. Selv om det ble litt for mye vodka og alt for mye panikkangst da Kristian forsvant litt for ofte. Men! Jeg møtte masse, masse søte mennesker! Så....ja! Da kan man "glemme" det som ikke var så bra! Jaaa!

GAMINGTIME!

0 kommentarer: