BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

mandag 23. november 2009

The Lost Symbol

Jeg ble ferdig med den nye boken til Dan Brown i natt. Jeg har lest så og si alle han har utgitt (or so I think), og de er alle gode bøker. Men denne var noe helt spesielt. Jeg vil ikke avsløre for mye for de som ikke har lest den, men den gav meg et nytt syn på ting. I am God. I have the power to create. And it gave me comfort. Dere burde alle lese den. ASAP!

Sånn ellers så går det bedre med mormor. Men hun kommer nok ikke hjem igjen på et par uker. Jeg skal passe hunden på onsdag dag også, så jeg er borte fra tidlig om morgenen til utpå kvelden en gang.

I kveld skal jeg på janitsjarøvelse...første på ca 4 år. Gleder meg, og er litt nervøs :P Det er lenge siden jeg har spilt klarinett, aner ikke hvordan klangen min er, og... ja >.< Men det blir morro, skal bli deilig å spille med andre igjen. Så jeg sitter bare og venter på at klokka skal bli kvart på 7 så jeg kan tusle avgårde ^^

Sånn ellers så..går det vel ok med meg personlig. Jeg er fremdeles nedfor, men jeg skal nok komme meg videre. I have the bestest of friends <3 Jeg elsker dere alle sammen! Også Remi. Han er ubeskrivelig som vanlig <3 Mannen min <3

1 kommentarer:

Eline sa...

Kos deg på øvelse :)

*nusse på*