BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

onsdag 18. november 2009

It's wednesday

Og det betyr Bleach kveld. Jeg har som vanlig sett episoden men. Tenkte å ta meg en tur ned denne gangen.

I går gikk ok. Jeg slapp visst å borre eller noe, men skal inn igjen i mai, og da kanskje vi skal trekke, eller begynne å sette skallfasetter. I'm getting a nice smile within the next few years ^^ *happy* Jeg får bare holde hardt i stolen og dope meg på angstdempende.

Skolen gikk og ok. Vi hadde visst prøve, men den var easypeasy. Burde hvertfall ha mekket en 4'er, kaaanskje en femmer. Ingen 6'er da men. Yeye. Også holdt jeg foredrag. Heldigvis var jeg allerede fin og dopet på angstdempende, så gikk ok. Også er klassen voksen, de ler ikke hvis du er nervøs :)

I morgen skal jeg til byen. Møte Christian og Håkon it seems. Fredag er vors/bursdag og konsert. Lørdag er vors/byen. Jeg kommer til å dauue, det er jeg helt sikker på. Men... jeg har lyst. Presse meg litt, se hvordan det går med det *nikke*

JEG SAVNER DEG ELINE! JEG VIL MØTE DEG SNART! DET ER ALT FOR LENGE SIDEN SIST...selv om sist var sist uke...HYL!

2 kommentarer:

Eline sa...

Jeg veeeeet!! Savner deg også!!!!
*koseklemmeoverdosemose*

Laila sa...

håper prøven gikk bra da :)
Å holde et foredrag er ikke bare bare..men folk flest skjønner vel det..best å ikke le av andre som er nervøse, for en dag må de kanskje stå der selv..

ser ut til at du ha en morsom helg foran deg, så jeg håper du får kost deg masse :)